6/7/2012

Assalamualaikum..

emmmmmmm....cmna nak mulakan entri kali ni ye...??????? *otak tengah mencari-cari idea*.Hari ni tetiba teringin nak menconteng-conteng di page ni..walaupun sekadar untuk merepek tak tentu arah la kan..Bila aku tengok balik blog aku ni,aku sendiri pun bengong tahap biawak bersayap daaaa...ntah apa2 la kejadiannya dengan blog ni..mula2 dulu aku buat blog ni kononnya untuk berbisnes..pastu nak jadikan blog ni untuk share apa2 benda yang berguna ,tup2..satu apa pun tak jadi..*hampeh!!!*...

so..aku buat keputusan mulai dari saat ni*ceh!*..aku nak guna blog ni sebagai diari digital aku la..kononnnnnnnya laa...aku nak menconteng-conteng dalam ni mengikut gerak hati ku..*yeke???tak jamin la..huhuh*...SO,kepada sesiapa yang terbaca ke atau membaca ke contengan ku di dalam ni harap bagi la support ye..layann jela...;-)...

cUKUPLA dulu PeNgEnAlAn ku itu...hehe..next time..ada idea aku akan conteng-conteng dalam ni lagi....

ReNuNgAn KaLi InI>>>>   

 'HaTi YaNg IkHlAs TiDaK AkAn PeRaSaN DeNgAn PuJiAn,
TiDaK AkAn TeRkEsAn DeNgAn KeJiAn AtAu CeRcAaN,KeRaNa HaTi ItU TaHu,PaNdAnGaN SiApA PeRlU DiUtAmAkAn'


bubye..Assalamualaikum..^ ^ 
 
 

No comments:

Post a Comment

berikan komen anda di bawah ini.