headband kesayanganku..

18/3/12
Assalamualaikum..

dengan kepala yang sangat pening melihat skrin laptop yang bergoncang dengan hebatnya dalam erti kata lain..'nak suruh saya beli laptop baru..huh'!..saya tetap juga gagahkan diri untuk membuat entri ini disebabkan terlalu lama rasanya tak buat apa2 post kat sini..hmmmm...*cian dengan belog ni..*
nak buat macamana kan...kesibukkan yang rasanya takla melampau sangat..tapi disertakan dengan kemalasan * hah!...yang ni memang melampau..cis!*...dan dengan seribu satu alasan lagi yang tak dapat saya nyatakan disini..maka,saya dengan rendah hatinya hanya mampu berkongsikan koleksi krafku yang baru..seperti tajuk di atas..* ok2..baca balik tajuk entri kat atas tu..huhu*..okeh la..daripada saya terus merepek yang membuatkan kalian semua muntah tak henti2..tengok ja la kat bawah ni..layanzzz

















kepada yang sudi dan berminat dengan headbead ni..jom like page saya!..klik la link kat sebelah ni..

terima kasih sudi layan..^ ^

No comments:

Post a Comment

berikan komen anda di bawah ini.